vandbøffel.
Fra : Flemming Kold

Dato : 29-04-04 07:18

Hej NG

Jeg står og skal lave vandbøffel på lørdag.... mangler gode ideer til noget
godt og lækkert tilbehør.

Hvis du lige ved hvad der skal til, må du endelig skrive.

Hilsen Rikke.

Fra : Kurt Hansen

Dato : 29-04-04 08:59

Den Thu, 29 Apr 2004 08:18:20 +0200, skrev Flemming Kold:

>Jeg står og skal lave vandbøffel på lørdag.... mangler gode ideer til noget
>godt og lækkert tilbehør.
>
>Hvis du lige ved hvad der skal til, må du endelig skrive.

Franske kartofler og solbærsyltetøj?

Undskyld, jeg kunne ikke dy mig. Fortæl os lidt om hvordan kreaturet
smagte

Venlig hilsen
Kurt Hansen
kurt/snabel-a/towle/punktum/dk

Fra : Rikke Nielsen

Dato : 29-04-04 17:33

Hmmm.... den var ellers god, den med de franske kartofler og
solbærsyltetøj..... men det kan nu også godt passe her til vandbøffel.

Vi har købt vandbøffel på en gård som hedder hestehavegård. Den ligger et
lille stykke fra Ørbæk på sydfyn.....

Fra : Krumme

Dato : 29-04-04 15:25

"Flemming Kold" <rikkenavneFJAERNDETTE@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
noget
> godt og lækkert tilbehør.
>
> Hvis du lige ved hvad der skal til, må du endelig skrive.

Hej Rikke.

Uhhh det lyder lækkert, hvor har du forresten "skudt" den vandbøffel???

Mvh

Krumme

Fra : Rikke Nielsen

Dato : 29-04-04 17:34

vi har fået vandbøffel før og det smager virkelig godt. Det minder meget om
oksekød, bare meget mere kraftigt i smagen......mums.....

Fra : Krumme

Dato : 01-05-04 08:57

Jojo, men hvor får man fat i sådan noget kød?

Mvh

Krumme

Fra : Krumme

Dato : 01-05-04 08:58

Sorry, glem min post. Har lige set den et et par tråde længere oppe hvor man
køber det.