webhotel der må indeholde erotisk material~
Fra : Jørn

Dato : 29-04-04 19:36

Hej med jer
Jeg er blevet spurgt om, jeg kan hjælpe med at finde et webhotel til en
massage pige, der mangler et sted, hvor hun kan ligge en beskrivelse af sig
selv samt nogle billeder.
Men da jeg kan forestille mig, at ikke alle webhotel udbydere er
interesseret i at have sider med erotisk indhold liggende, så tænkte jeg at
jeg lige vil prøve at spørge her.
Jeg håber, at i har nogle gode adresser til mig.
Mange hilsner fra
Jørn

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-04-04 19:51

f"Jørn" <funder.w@sol.dk> skrev :

>Hej med jer

Selv Hej.

Hvorfor stiller du spørgsmålet i flere uvedkommende grupper, når
du allerede har stillet det i den rigtige gruppe?

Prøv at kig lidt på http://usenet.dk, især
http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html.

Fut: news:dk.admin.netikette, hvor svar herpå bringes.
--
Knud