Tyveri
Fra : oleo1

Dato : 25-04-04 13:21

Det meget bryllup d.14/5 fylder alt for meget, og har alle glemt at
kongehusets rigdomme er opnået gennem terror og undertrykkelse af den
alm. danske befolkning i 100vis af år?
Magrethe burde, hvis hun har nogen skam i livet levere tyvekosterne
tilbage til deres retmæssige ejere, nemlig dem danske befolkning.

http://www.kandu.dk/

Fra : J.K.Arning

Dato : 25-04-04 15:32

oleo1 wrote:
> [...]
> Magrethe burde, hvis hun har nogen skam i livet levere tyvekosterne
> tilbage til deres retmæssige ejere, nemlig dem danske befolkning.

Og nu _du_ er ved det burde _du_ få dine skolepenge igen.

Regards

Fra : [6400] - Qbic

Dato : 25-04-04 16:13

Jo men ser du de er så undtaget af vores Danske love, jeg
ser dem således for Danmarks Rigeste på overførselsindkomst.

/ Qbic

Fra : Padre

Dato : 25-04-04 18:53

> Magrethe burde, hvis hun har nogen skam i livet levere tyvekosterne
> tilbage til deres retmæssige ejere, nemlig dem danske befolkning.

Jeg læser to nyhedsgrupper: dk.videnskab.jura og dk.snak.vittigheder.
Hvilken af de to er dette postet i ?

PLONK

Padre

Fra : Lars

Dato : 26-04-04 11:19

oleo1 wrote:
> [...]
> Magrethe burde, hvis hun har nogen skam i livet levere tyvekosterne
> tilbage til deres retmæssige ejere, nemlig dem danske befolkning.

Husk nu at spise dine piller.

/Lars