renteloven
Fra : sn67

Dato : 18-04-04 15:01

Gælder renteloven også erhvervsdrivende imellem? Jeg tænker her specielt på
størrelsen af rykkergebyrer og renter.

På forhånd tak.

Susanne Nielsen.

www.hjoernebutikken.dk

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 18-04-04 17:26

sn67 wrote:

> Gælder renteloven også erhvervsdrivende imellem? Jeg tænker her specielt
> på størrelsen af rykkergebyrer og renter.

Jep, det vil jeg da bestemt mene...

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : sn67

Dato : 19-04-04 08:59

> Jep, det vil jeg da bestemt mene...

Ja, det mener jeg også, - men jeg vil gerne være helt sikker før jeg brokker
mig over det gebyr på 150,- jeg har fået (på en faktura på godt 500,-!) samt
"trusler" om rentetilskrivning på 2% om måneden. Hvis det var i privat regi
var der ingen tvivl, men det er ikke altid man har samme rettigheder som
erhvervsdrivende.

Susanne Nielsen.

www.hjoernebutikken.dk