Matrox G450 - TV out
Fra : Andreas Pedersen

Dato : 30-04-01 17:11

Hej!

Jeg har et Matrox G450 dual head som kører fint nok under min danske Windows
ME.
Nu har jeg så fået fat i et S-VHS kabel og har forbundet det med mit TV...
men jeg kan ikke hitte ud af at få billede på TV'et!!! Jeg har opdateret til
sidste nye driver uden held.. ;(

Nogen idéer?

Mvh
Anden

Fra : MTPO

Dato : 30-04-01 19:32

I desktop TV settings slår S-VHS til

--
Hilsner
MTPO

Fra : Andreas Pedersen

Dato : 30-04-01 20:51

Jeg kan ikke lige finde "desktop tv settings" kan du ikke smide et skærmdump
i dk.binaer??

-And

Fra : MTPO

Dato : 30-04-01 23:00

Det kan jeg ikke, TD har ikke dette gruppe og sunsite heller ikke, så...
Du går i egenskaber for skærm i indstillinger vælger avanceret, vælger
DualHead,
markerer DualHeadClone or DVD, klikker på Desktop TV settnings...
Vælger Composite or S-video

Sådan, så skulle det virke