Webhoteller og deres forretningsmoral (lan~
Fra : Bo

Dato : 31-03-04 20:55

Jeg har nu modtaget endnu en rykker fra webhotelfirmaet Adactive og dermed
mener jeg det er på sin plads at advare andre mod dem.

Jeg har modtaget en faktura fra webhotelfirmaet Adactive, selvom jeg ophørte
som kunde hos selskabet 1/12 2003.

Regningen dækker perioden 1/3-31/5 2004 og det skal tillige bemærkes at jeg
ikke modtog nogen regning for 1/12 2003 - 1/3 2004, hvorfor jeg selvfølgelig
regnede med at alt var i orden.

Jeg fremsendte skriftligt opsigelse og jeg har en bekræftet opsigelse fra
denne dato som email fra firmaet. I opsigelsen bad jeg om at få tilsendt
bekræftelse pr. brev og rykkede for det gentagne gange. Jeg modtog endelig
en email 29/09-03, hvor jeg fik besked om at opsigelen var modtaget og min
konto var gjort op og at mit hotel blev lukket 1/12 2003.

Jeg to gange telefonisk forsøgt at få dem til at sende mig en bekræftelse
på, at de vedkender denne faktura er fejlagtig og er annulleret, samt at jeg
ikke vil modtage flere. Den person, jeg har talt telefonisk med erkender at
der er sket en fejl i bogholderiet, og lover mig at han vil snakke med
bogholderiet og sende en bekræftelse pr. email. Han påstår heller ikke
(endnu da), at jeg fortsat er kunde hos firmaet. Jeg har returneret regning
med brev om at jeg ikke er kunde hos dem mere og udskrift af email med
bekræftelsen herpå.

De bliver sikkert ved med at sende regninger. Skal jeg bare vente på at de
forsøger med inkasso og så gøre indsigelse?

Jeg har vedlagt mails vedr. opsigelse herunder.

--------------
Hej Bo

Det hele skulle være I orden og dit hotel villøbe frem til og med
November måned. Dvs. Det bliver lukket natten til den 1. december eller
når domænet bliver flyttet. Hvis du ønsker at hotellet skal lukkes før
så skal du give besked om dette.

Med venlig hilsen
Michael Lykke
Adactive

Fra : Bo

Dato : 01-04-04 10:49

> Jeg har nu modtaget endnu en rykker fra webhotelfirmaet Adactive og dermed
> mener jeg det er på sin plads at advare andre mod dem.

Efter endnu to tlf. samtaler i dag er det lykkedes at få tilsendt en mail
på, at jeg kan se bort fra fakturaen.

Eftersom de ikke svarede på mails og heller ikke sendte en bekræftelse før
nu, så må jeg konkludere, at de i hvert fald har haft rod i deres bogholderi
og generelt er utrolige svære at få til at svare på henvendelser.

Har også gennem google groups fundet andre med samme problem nemlig
manglende respons fra dem.

Mvh.
Bo Fredborg

Fra : RoJo

Dato : 01-04-04 21:52

"Bo" <nomail@please.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> og generelt er utrolige svære at få til at svare på henvendelser.
>
> Har også gennem google groups fundet andre med samme problem nemlig

Jeg har modtaget regninger, rykkere og incassotrusler siden 2001, så bare
smid
lortet ud - de bliver ved og ved og ved - trod adskellige opsigelser.

Mvh RoJo

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 03-04-04 08:24

"RoJo" <r j o n a s s e n @ h o t m a i l . c o m> skrev i en meddelelse
> Jeg har modtaget regninger, rykkere og incassotrusler siden 2001, så bare
> smid
> lortet ud - de bliver ved og ved og ved - trod adskellige opsigelser.

Det minder jo om en Ekstrabladsreklame!

--
ahw