??
Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 25-04-04 08:24

Er alle i den ng gået i gang i haven?
Eller er der bare simpelthen for lidt nye inlæg for tiden?

Mvh.Bodil.

Fra : Norma Nielsen

Dato : 25-04-04 08:29

Jeg har haft problemer med at sende
mvh Norma

"Bodil Grove Christensen" <grovebgc@FJERNDETTEtdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:408b6779$0$147$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Knud Aagaard

Dato : 25-04-04 08:58

Hej
On Sun, 25 Apr 2004 09:23:38 +0200, "Bodil Grove Christensen"
<grovebgc@FJERNDETTEtdcadsl.dk> wrote:

>Er alle i den ng gået i gang i haven?
Ja, slægtsforskning er så udpræget en vintersport.

--
Hilsen fra Knud Aagaard
http://knudaagaard.dk/

Fra : aafe

Dato : 25-04-04 09:16

On Sun, 25 Apr 2004 09:58:28 +0200, Knud Aagaard wrote:

>Ja, slægtsforskning er så udpræget en vintersport.

For nogen, ja - hvilket indebærer, at trængslen på arkiverne er knapt
så voldsom om sommeren, hvorfor slægtsforskning med fordel kan dyrkes
om sommeren.

mvh
Arne

Fra : strid

Dato : 25-04-04 09:27

Jeg sidder i haven under min markise med min bærbare og laver
slægtsforskning så det må siges :)

Astrid

Fra : Knud Aagaard

Dato : 25-04-04 12:41

Hej

>For nogen, ja - hvilket indebærer, at trængslen på arkiverne er knapt
>så voldsom om sommeren, hvorfor slægtsforskning med fordel kan dyrkes
>om sommeren.
Det lyder jo godt, så har jeg også nemmere ved at få de billetter jeg gerne vil have
til musikfestivallerne.

--
Hilsen fra Knud Aagaard
http://knudaagaard.dk/

Fra : aafe

Dato : 25-04-04 13:43

On Sun, 25 Apr 2004 13:41:05 +0200, Knud Aagaard wrote:

>Det lyder jo godt, så har jeg også nemmere ved at få de billetter jeg gerne vil have
>til musikfestivallerne.

Ja, dem må du godt have i fred for mig, for selvom jeg holder meget af
musik, så holder jeg nok mest af det hjemme ved mit eget stereoanlæg

mvh
Arne

Fra : Anker Eriksen

Dato : 25-04-04 12:25

og jeg har fjernet en hel del mos fra plænen

mvh
Anker

Fra : Kurt Hansen

Dato : 25-04-04 13:42

Den Sun, 25 Apr 2004 13:25:18 +0200, skrev Anker Eriksen:

>og jeg har fjernet en hel del mos fra plænen
>
>mvh
>Anker

Hvad gik der galt? Mos skal spises med flæsketerninger og løg - ikke
spredes ud på græsplænen!

Venlig hilsen
Kurt Hansen
kurt/snabel-a/towle/punktum/dk

Fra : Mikkel Eide Eriksen

Dato : 25-04-04 22:23

On 2004-04-25 14:42:12 +0200, Kurt Hansen <kurt@FJERNDETTEtowle.dk> said:

> Hvad gik der galt? Mos skal spises med flæsketerninger og løg - ikke
> spredes ud på græsplænen!

Det ville da være synd at lade det gå til spilde bare fordi man tabte fadet
på vej ud til bordet i den fjerne ende ;)

mvh
Mikkel Eide Eriksen

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 25-04-04 12:48

> Er alle i den ng gået i gang i haven?
> Eller er der bare simpelthen for lidt nye inlæg for tiden?
>
> Mvh.Bodil.
*********************
Ka' det tænkes at folk har opdaget http://www.dis-danmark.dk/forum/ ??
Her er stadig trafik.
Flemming.

Fra : Jytte Frank Dekov

Dato : 25-04-04 22:49

"Bodil Grove Christensen" skrev i en meddelelse > Er alle i den ng gået i
gang i haven?
> Eller er der bare simpelthen for lidt nye inlæg for tiden?

Kun en tåbe frygter ikke haven - av min ryg!

Venligst Jytte Frank Dekov