Davidsen 1867-1884+ K¿benhavn
Fra : Mikkel Eide Eriksen

Dato : 14-04-04 21:25

Hej gruppe

Jeg fik en email fra Kari Gran i Detroit, der ligesom jeg er efterkommer af
Gabriel Milan. Hun spurgte om jeg vidste noget mere om hendes del af
familien.

Hendes bedstefar var Oscar Frederik Davidsen, som var født 1 marts 1882 og
blev gift med Petty Pettersen i Detroit 13 april 1912. Hans søskende var:

* Johanne Louise Theresia Davidsen (f. 1869) g.m. Martin Mortensen (f.
1870)
* Laura Henriette Margrethe Davidsen (f. 1871) g.m. Hans Smidt Brodersen
(f. 1865)
* Helga Davidsen (1874 - 1896)
* Georg August Davidsen (f. 1877) g.m. Thyra Haug (f. 1885)
* Olga Frederikke Augusta Davidsen (f. 1879) g.m. Poul Lauritz Philip
Johansen (f. 1877)
* Henri Davidsen (f. 1884) g.m. Fanny Marie Olivia Jensen (f. 1885)

De er alle født i København som børn af Karoline Frederiksdatter (f. 1843
Gilleleje) og Johan Frederik Severius Davidsen (f. 1839 København, Frelsers
S.). Er der nogen der har forsket i disse personer og kender deres
efterslægt, evt. nulevende efterkommere?

Kilde: H. C. Terslin - Guvernør over Dansk Vestindien Gabriel Milan og hans
Efterkommere

mvh
Mikkel Eide Eriksen