Problemer med BNC kærmkabel
Fra : Peter Perlsø

Dato : 30-04-01 16:50

Jeg har for nylig erhvervet mig en LG Electronics 19" skærm, med 2
skærminput - et BNC og et DSUB (VGA).

jeg har indtil nu kun brugt skærmen med min Mac, via DSUM/VGA porten. Men
jeg vil gerne have min PC over på den nye skærm via BNC skærmstikkene.

Så jeg købte i dag et BNC -til-VGA kabel, kom hjem og forventede at det hele
vilel virke, MEN NEJ. HVERKEN Mac eller PC kan få skærmen til at vågne, når
de er koblet til via BNC'en. jeg har prøvet utallige kombinationer af
BNC-plug (kun3 eller 4 stik ud af de 5, eller alle 5), varieret mellem Sync
On Green eller SEP i skærmens indstillingspanel.

Har også prøvet kun med BNC stikkene i - og alt på både Mac og PC.

jeg har svært ved at tro at kablet skulle være defekt! Og skærmen kan godt
"mærke" om der er en computer i "den anden ende", for den tillader mig at
skifte tiL BNC, hvis kablerne er sat i og computeren via BNC-stikkene er
tændt. Men når jeg ør det går den i power-down mode, fordi den ikek kan få
signal.

RÅD MODTAGES MED KYSHÅND! Jeg vil fand***** have den BNC-indgang til at
virke!

, Peter - http://titancity.com

Q: How do you keep a lawyer from drowning?
A: Shoot him before he hits the water.

Fra : Peter Perlsø

Dato : 30-04-01 16:57

in article B7135641.4548%root@titancity.com, Peter Perlsø at
root@titancity.com wrote on 30/04/01 17:49:

> RÅD MODTAGES MED KYSHÅND! Jeg vil fand***** have den BNC-indgang til at
> virke!

Det var pokkers! jeg har lige løst problemet. Det var manualen der er fejl i
- jeg skulle bare bytte ud på VD og HD/COMP stikkene - modsat af hvad
manualen oplyste.

Et skud i tågen.

, Peter - http://titancity.com

Q: How do you keep a lawyer from drowning?
A: Shoot him before he hits the water.