Nokia 3650.
Fra : Coppi

Dato : 25-04-04 15:15

Hej.

Jeg har på eneller anden måde fået min nyindkøbte telefon, til kun at ringe
ganske kort tid, man kan ikke nå, at få den op af lommen, før
telefonsvareren er gået i gang.

Og jeg kan bare ikke få den til, at blive normal igen, har læst
brugsvejledningen fra den ene ende til den anden.

Kan nogen herinde hjælpe ?

Men det skal være skåret ud i pap, please.

På forhånd tak
coppi

Fra : [6400] - Qbic

Dato : 25-04-04 16:28

Ring din telefonsvarer op, det kommer helt af sig selv via
de funktioner du kan vælge i mellem.

Jeg har eks. slettet min telefonsvarer totalt, da
det koster dig ekstra at ringe den op, så hvorfor så ikke
bare se i logen, der vil de personer nok stå som vil i kontakt,
det er så bare synd hvis de bruger Hemmelig nummer, så må de
prøve igen, eller sende dig en SMS.

/ Qbic

Hvis du ønsker at nulstille din Nokia 3650 i fremtiden kan du gøre det
sådan.

*#7370# -- > Husk alt i telefonen bliver slettet, intnt på SIMkortet røres.

Fra : Fischer

Dato : 25-04-04 17:54

> [...]
> så ikke bare se i logen, der vil de personer nok
> stå som vil i kontakt, det er så bare synd hvis de

Ja, jeg synes nok at du fuldstændig har misforstået konceptet med en
telefonsvarer.

En telefonsvarer er smart, fordi den der ringer op, får hele 3
valgmuligheder.
Vedkommende finder ud af at du ikke kan tage telefonen lige nu, og kan:
1. Lægge en besked på din telefonsvarer.
2. Prøve igen senere.
3. Droppe samtalen, da det de vil snakke med dig med, alligevel er blevet
uaktuelt på det tidspunkt de kan få fat i dig igen.

Din metode hader jeg lige så meget som de forbandede nummervisere som folk
har på deres fastnet-telefoner.
Så snart man har ringet visse personer op, og de ikke svarer, kommer man i
tanke om: "Åh, nej - nu står jeg jo på deres nummerviser!"
Så VED man at de vil ringe tilbage og pladre på et tidspunkt der er vildt
ubelejligt, og det selv om at det man ville snakke med dem om i første
omgang, for længst er blevet uaktuelt.

*Fischer

Fra : Fischer

Dato : 25-04-04 17:00

> Kan nogen herinde hjælpe ?
> Men det skal være skåret ud i pap, please.

Du taster bare:
* * 6 1 * XXXXXXXX * * 2 5 #
(udskift X'erne med nummeret til din telefonsvarer)
og tryk på knappen 'Ring op'.

*Fischer

Fra : Coppi

Dato : 27-04-04 07:10

"Hej.

Tusind tak for hjælpen.

Jeg ringede til Sonofon og blev der oplyst om, at deres normale ringetid
inden telefonsvareren gik igang var 15 sek.. Jeg ved ikke med jer, men kan I
nå, at få telefon op af lommen eller hvor I nu har den og få svaret på 15
sek.?

Ren Pengemaskine.

Jeg kunne så vælge 30 sek.,som det højeste, jeg valgte, at lukke
telefonsvareren. Og vil nu glæde mig, til det halve år er gået og så skifte
over til TDC igen.

coppi