GPRS/Telmore på Nokia 6230
Fra : HCS [4000]

Dato : 24-04-04 09:23

Jeg har utallige gange prøvet at få dette til at fungere. Jeg har SW 3.14
kan det være problemet og er der kommet en ny ver.
Har fået sendt opsætning fra TDC´s, Telmore´s og Nokia´s hjemmesider, samt
fra supportchat fra Telmore, ingen af dem virker. Er der en venlig sjæl som
kan have en idé om hvad der kan være galt?

Hilsen Hans
homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

Fra : Christian Catu

Dato : 24-04-04 10:21

On Sat, 24 Apr 2004 10:22:35 +0200, HCS [4000] wrote:

> [...]
> fra supportchat fra Telmore, ingen af dem virker. Er der en venlig sjæl som
> kan have en idé om hvad der kan være galt?

Du har helt ret i at du skal have en ny softwareversion. Der har været
mange problemer med v3.14 og GPRS. Det underlige er, at der er nogen der
har fået det til at virke (men med manuelle indstillinger), men alle dem
jeg har snakket med der ikke kunne få det til at virke, fik det løst med en
SW upgrade

Fra : HCS [4000]

Dato : 24-04-04 10:24

Tak for svaret - jeg havde på fornemmelsen at det var sw det var galt med.

Hilsen Hans
homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

Fra : Ukendt

Dato : 24-04-04 10:30

> en

Hej!
Hvor får man opdateret softwaren? Er det hos forhandleren, eller kan man
hente det selv et sted fra?

Hilsen Camilla

Fra : HSK

Dato : 24-04-04 10:44

> Hvor får man opdateret softwaren? Er det hos forhandleren, eller kan man
> hente det selv et sted fra?

Hos forhandleren... Eller et aut. Nokia værksted.

/Henrik

Fra : Peter Rongsted

Dato : 24-04-04 22:59

"HCS [4000]" <hcstune-no-spam@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>fra supportchat fra Telmore, ingen af dem virker. Er der en venlig sjæl som
>kan have en idé om hvad der kan være galt?

Jeg har problemer med GPRS på Oranges net med min 6230. En opgradering
til 3.15 har ikke hjulpet. Jeg har ikke GPRS på mit Telmiorenummer, så
jeg har ikke prøvet der. Kunne være man skulle få GPRS på Telmore.

Peter