"...in London..." ?
Fra : radiostudie

Dato : 30-04-01 15:08

Hej, vi sidder febrilsk og leder efter et nummer som evt. kunne være med Al
Jerrau. Der bliver sunget noget med "...in London...", og vi har også luret
"...in Houston...". Jeg ved godt at det er liodt sparsomt med information,
men er der nogen som evt. kan genkende det ?

Bjørn G, Radio Næstved

Fra : Kirsten Søndergaard ~

Dato : 30-04-01 17:07

radiostudie@4700.dk skrev: Hej, vi sidder febrilsk og leder efter et nummer
[...]

Det er "L is for Lover" fra albummet af samme navn med Al Jarreau.
Kirsten

Fra : Ulrik Magnusson

Dato : 30-04-01 18:15

radiostudie wrote:

> [...]
> "...in Houston...". Jeg ved godt at det er liodt sparsomt med information,
> men er der nogen som evt. kan genkende det ?

En lynsøgning fandt denne side:
http://www.aljarreau.com/lyrics_l_is_for_lover.html

og det er så titelnummeret fra L Is For Lover.

Ulrik Magnusson

--
DEUTSCH: You two have some sick sex thing?
BARTON: Sex?! He's a MAN! We WRESTLED!