3-mobil eller hva...
Fra : Christopher Tracy

Dato : 18-04-04 17:37

Hej

Jeg er ved at lure på om man skulle skifte den "gamle" N6510 ud.
Og jeg har forelsket mig noget i SE Z600 (Input om gode og dårlige ting
ønsket),
Men har også kigget noget på 3's udvalg, og der har jeg et par spørgsmål
til, som
jeg ikke lige synes jeg kan finde info om på deres side;
Er det muligt at tage sit nuværende nummer til 3 ?
Jeg har kig på mobil der hedder NEC e616, hvor dan er tale- og standby tid
på den ?

Er det overhovedet en go' idé at hoppe på 3 nu ?

(og så lige et extra ? som jeg har tænkt på - kan man bruge f.eks.
Telmore-simkort i 3's telefoner)

På forhånd mange tak.

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : Søren Christensen

Dato : 18-04-04 18:25

"Christopher Tracy" <goldartist@"remove-this"yahoo.com> skrev i en
meddelelse news:D8ygc.2892$1D4.1699@news.get2net.dk...
> [...]
> til, som
> jeg ikke lige synes jeg kan finde info om på deres side;
> Er det muligt at tage sit nuværende nummer til 3 ?

Ja det er muligt. Du får et midlertidigt nummer indtil dit gamle nummer er
overført.

> Jeg har kig på mobil der hedder NEC e616, hvor dan er tale- og standby tid
> på den ?

Jeg har hørt at standby tiderne ikke er særligt gode på NEC ihvertfald.
Hvordan de er på motorola har jeg ingen anelse om.

> Er det overhovedet en go' idé at hoppe på 3 nu ?

Tja jeg overvejer det kraftigt.
Deres priser er jo ganske fornuftige iforhold til andre "normale"
udbydere...

> (og så lige et extra ? som jeg har tænkt på - kan man bruge f.eks.
> Telmore-simkort i 3's telefoner)

Dunno

Venligst

Fra : Per Kofod Hansen

Dato : 18-04-04 23:27

Den Sun, 18 Apr 2004 19:25:26 +0200. skrev Søren Christensen:

> Jeg har hørt at standby tiderne ikke er særligt gode på NEC
> ihvertfald. Hvordan de er på motorola har jeg ingen anelse om.

Motorolaen holder ca. 1 døgn. Der følger en oplade station og et ekstra
batteri med. Ekstra batteriet kan lade samtidigt med telefonen i docken.

> Tja jeg overvejer det kraftigt.
> Deres priser er jo ganske fornuftige iforhold til andre "normale"
> udbydere...

De finder ofte på nye ting i det selskab.

Nej, telefonerne er self simlåst ligesom hos alle andre selskaber. Efter
6 mdr. kan du få låst dem op og bruge andre simkort.

--

Mvh Per K. Hansen

Fra : Christopher Tracy

Dato : 19-04-04 07:11

Hej

"Per Kofod Hansen" <per@nitro.dk> skrev i en meddelelse

> Motorolaen holder ca. 1 døgn. Der følger en oplade station og et ekstra
> batteri med. Ekstra batteriet kan lade samtidigt med telefonen i docken.

> De finder ofte på nye ting i det selskab.

Tak for inputs'ne ...

Hhhhmmmm - jeg tror med de oplysninger, jeg bliver på det "gamle" net, og
vil se mig om efter et godt tilbud på en SE Z600 - hvordan er erfaringerne
med den ? Det skulle jo være en forbedring af T610, så vidt jeg har forstået
?!

--
/C.T.

May U live 2 C the dawn.

Fra : Søren Christensen

Dato : 19-04-04 10:12

"Christopher Tracy" <goldartist@_remover_This_yahoo.com> skrev i en
meddelelse news:40836d73$0$145$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
> vil se mig om efter et godt tilbud på en SE Z600 - hvordan er erfaringerne
> med den ? Det skulle jo være en forbedring af T610, så vidt jeg har

Hva med SE T630?

Venligst

Fra : Christopher Tracy

Dato : 19-04-04 14:48

Hej

Søren Christensen wrote:
> "Christopher Tracy" <goldartist@_remover_This_yahoo.com> skrev i en
> meddelelse news:40836d73$0$145$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Hva med SE T630?

Hvad er fordelen ved den, fremfor Z600 ?
Jeg synes at Z600, er noegt pænere, og kan ikke umidelbart se nogen
funktionsforskelle i de to modeller !?

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==