Bedste kalender..
Fra : Kim Søvsø Pedersen

Dato : 13-04-04 22:45

Hejsa

Hvilken telefon har den bedste (mest overskuelige, mest Outlook-agtige)
kalender og samtidig en IR-port? Kalenderen skal selvfølgelig kunne
synkroniseres med Outlook.

En PDA er ikke en god løsning for mig, da jeg altid glemmer at tage den med,
og en kombineret mobil og PDA er vist stadigvæk for dyr en investering.

Bud på telefoner i flere prislejer er velkomne.

Mvh Kim

--
no fancy signature.

Fra : CLM

Dato : 14-04-04 18:29

Så skal du ihvertfald ikke købe en Samsung E700. Jeg har lige købt en og det
er godt nok en amatør kalender der ligger i den. Kan ikke synkroniseres med
noget og du har kun 25 registreringer af hver event (møde, huskeseddel og
mærkedage).
Min gamle 6610 slog den nemt, men ellers har jeg hørt meget godt om SE Z600
(altså mht. kalenderdelen)

Mvh
Carsten

Fra : No1

Dato : 14-04-04 18:50

> Hvilken telefon har den bedste (mest overskuelige, mest Outlook-agtige)
> kalender og samtidig en IR-port? Kalenderen skal selvfølgelig kunne
> synkroniseres med Outlook.

Nokias series 60 telefoner, fx 3650 og 6600, er smartphones (lugter lidt
af PDA). Skærmen er rimelig stor og kalenderen rimelig overskuelig.

Fra : Henry

Dato : 14-04-04 19:29

> [...]
>
> Hvilken telefon har den bedste (mest overskuelige, mest Outlook-agtige)
> kalender og samtidig en IR-port? Kalenderen skal selvfølgelig kunne

Alcatel 735 kan med Intellisync synkroniseres med MS Outlook og Lotus Notes
Den har en knap der kan der kan instilles til at åbne kalenderen så man
hurtig kan se dagens/ugens/månedens aftaler
Det er første tlf. jeg har med kalender så jeg kan ikke sige om det er
bedste kalender til prisen,
men jeg syntes det virker fint og overskuelig og desuden har den en fin stor
skærm.
Jeg mener prisen er ca. 1500 uden abonnement.
--
Med venlig hilsen Henry

Fra : Ukendt

Dato : 14-04-04 21:24

On Tue, 13 Apr 2004 23:45:07 +0200, "Kim Søvsø Pedersen"
<kimsp@cs.auc.fjerndette.dk> wrote:

>Hvilken telefon har den bedste (mest overskuelige, mest Outlook-agtige)
>kalender og samtidig en IR-port? Kalenderen skal selvfølgelig kunne
>synkroniseres med Outlook.

Jeg har lige fået en Sony Ericsson Z600 og den har den bedste kalender
af alle de telefoner jeg endnu har haft. Den næstbedste var i min
Siemens S45 som vel egentlig også var en "buisness" telefon da den kom
frem i sin tid.

Og de er begge milevidt bedre end min forrige Nokia 7210.

Mvh. Brian

--
http://www.brinch.it - Life of Brian
Hent Webgallery V3 her.

Fra : Peter G C

Dato : 14-04-04 21:31

"Brian B. Christensen" <b r i a n s n a b e l a b r i n c h d o t i t> skrev
i en meddelelse news:gb7r705qf1ostsvo40rh9emgg52riqe83u@4ax.com...

[klip]

> Jeg har lige fået en Sony Ericsson Z600 og den har den bedste kalender
> af alle de telefoner jeg endnu har haft.

Samme som i T610

/Peter

Fra : Kim Søvsø Pedersen

Dato : 15-04-04 05:59

"Peter G C" <peter@FJERNDETTEnospam.dk> skrev i en meddelelse
> "Brian B. Christensen" <b r i a n s n a b e l a b r i n c h d o t i t>
skrev
> i en meddelelse news:gb7r705qf1ostsvo40rh9emgg52riqe83u@4ax.com...

> Samme som i T610

Også samme som i T68i?

--
no fancy signature.

Fra : Per Olsen

Dato : 15-04-04 16:22

> Samme som i T610

Og T310

Pe®=s1

Fra : Knud Berggreen

Dato : 15-04-04 22:00

On Wed, 14 Apr 2004 22:30:36 +0200, "Peter G C"
<peter@FJERNDETTEnospam.dk> wrote:

>Samme som i T610

Og det er stort set samme princip i Siemens S55 modeller - blot er
grafikken i Sony Ericsson højere end i S55 men S55 er også lidt ældre.
Siemens har en S65 på vej og den har vel højere skærmopløsning og
formentlig har de bibeholdt principperne.

/Knud

Fra : Peter Thomsen

Dato : 15-04-04 20:42

> [...]
>
> Hvilken telefon har den bedste (mest overskuelige, mest Outlook-agtige)
> kalender og samtidig en IR-port? Kalenderen skal selvfølgelig kunne
Den billige P800
Den dyre P900

--
Regards, yours truly madly