Fjerne operatørlogo på min nokia ??
Fra : Jan

Dato : 12-04-04 20:20

Hejsa

Er det på nogen måde muligt at fjerne operatørlogoet på min Nokai 6100 og
hvis ja - hvordan gør jeg så ????

Jan

Fra : Stoffer

Dato : 12-04-04 20:42

Læs mere her: http://www.xgryde.dk/

Fra : Jan

Dato : 14-04-04 10:12

Måske jeg skal have briller, men hvor på den side skulle det stå ???

Jan

Fra : Ped

Dato : 14-04-04 16:03

Jan wrote:
> Måske jeg skal have briller, men hvor på den side skulle det stå ???

Den er skam god nok. På siden står adressen http://www.xgryde.dk/wap.wml
- det er ikke en internetadresse, men en wap adresse, og det er meningen
at du skal 'wappe' ind til den på din telefon. Og der - under noget
indledende tekst er der en række undermenuer, herunder "Blankt logo". Sådan!

M.v.h.

Jens L. Pedersen
6310i

--
Fjern "handicappet" i min mailadresse ved svar.

Fra : Thunder

Dato : 08-05-04 12:18

Nogen ide om hvordan man gør det på en Nokia 3310?

Skriv til thunder@get2net.dk

Med venlig hilsen

Jan Johansson

Fra : \(-Peter-\)

Dato : 08-05-04 12:38

har du et datakabel...? ellers bliver det meget svært!!

/peter

Fra : Thunder

Dato : 02-06-04 22:47

:( Intet datakabel. Nå, får det lavet på filippinerne:)

Jan Johansson