Nokia 6230 og Bluetooth
Fra : Michael Rasmussen

Dato : 07-04-04 08:22

Hej,

Er bluetooth i den nye Nokia 6230 kompatibelt eller er det den særlige
Nokia variant?

Jeg kunne nemlig godt tænke mig at genbruge mit SonyEricsson headset.

--

Regards/ Med venlig hilsen

Michael Rasmussen, Denmark
Email: miker@slet_miker.dk

Fra : Mads Stetter

Dato : 07-04-04 09:24

Michael Rasmussen wrote:
> Hej,
>
> Er bluetooth i den nye Nokia 6230 kompatibelt eller er det den særlige
> Nokia variant?
>
> Jeg kunne nemlig godt tænke mig at genbruge mit SonyEricsson headset.

Det er kompatibelt, vil jeg tro... har siddet og overført billeder til en
T610, det kunne man slet ikke på de gamle!

MVH Mads Stetter

Fra : Flemming Nielsen \(2~

Dato : 11-04-04 18:09

Jeg har præcist samme problem, når jeg vil parre min N6230 med min IPAQ og
min Thinkpas :
Den afviser parringen :

Nogle forslag ?

Flemming