Nokia 6310i og bluetooth
Fra : Martin Kiefer

Dato : 03-04-04 11:14

Hej

Jeg går næsten ud fra at dette spørgsmål har været stillet et utal af gange
før. Men jeg kunne desværre ikke finde svaret på google.

Jeg er ved at sætte en bærbar PC med en PCI GW-BH02U USB bluetooth adapter
på nettet via en Nokia 6310i og GPRS aktiveret ved Telmore.

Jeg kan gå på nettet på telefonen via GPRS så det ser ud til at fungere.
Jeg kan skabe forbindelse til telefonen via Bluetooth så der er forbindelse.

Men hvordan pokker får jeg skidtet til at skabe forbindelse til internettet
på den bærbare??

Martin Kiefer
www.kiefer.dk

Fra : søren poulsen

Dato : 03-04-04 19:43

"Martin Kiefer" <news1@kiefer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
forbindelse.

> Men hvordan pokker får jeg skidtet til at skabe forbindelse til

prøv at kigge lidt her

http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco_ss_int_modem_inst_56759

--
Mvh.
søren poulsen

Fra : Martin Kiefer

Dato : 03-04-04 21:45

"søren poulsen" <smeden36@mail.dk> skrev i en meddelelse

http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco_ss_int_modem_inst_5
6759

Nu står der gost nok ikke meget om GPRS på den side. Men jeg har fået løst
problemet. Det var selve GPRS opsætningen på telefonen der manglede et par
parametre

Martin Kiefer
www.kiefer.dk

Fra : søren poulsen

Dato : 04-04-04 09:32

> [...]
> problemet. Det var selve GPRS opsætningen på telefonen der manglede et par

øh kan da godt se nu at det link ikke var skide godt

--
Mvh.
søren poulsen