FMA opsætning - t610
Fra : Biz

Dato : 02-04-04 23:51

Hvordan sætter jeg min t610 i forbindelse med programmet Fma?

Har forsøgt mig lidt frem, men får fejlmeddelelse når jeg forsøger at
connecte.

Skal lige siges at jeg bruger datakabel.

Fejlmeddelelse ved connect: ....

Establishing new connection via Serial.

Accessing device (may take a while)...

Connection: Discard received garbage.

Connecting...

ERROR: Wait timeout

Disconnecting...

Database: Saving to G:\Programmer\Fma\data\T610 series

Phone disconnected or out of range.

Database: Saving to G:\Programmer\Fma\data\T610 series

Connection failed

Database: Saving to G:\Programmer\Fma\data\T610 series

og ved "sync phone memory": ....

[...]

Battery and Charging Algorithm not supported!

Database: Saving to G:\Programmer\Fma\data\T610 series

Connection failed

Database: Saving to G:\Programmer\Fma\data\T610 series

Hvorefter der bare står "connection failed!" i venstre hjørne.

Nogen der kan hjælpe med opsætningen?

MVH

Tobias

Fra : Ukendt

Dato : 03-04-04 07:23

Kantakt mig på mail eller messneger så skal jeg guide dig igennem...

Dennis

Fra : Biz

Dato : 03-04-04 08:59

Mange tak :)