Linjeskift
Fra : phk

Dato : 02-04-04 06:40

Hvordan laver man linjeskift når man skriver SMS´er?

--
Per, Esbjerg

Fra : Peter G C

Dato : 02-04-04 09:11

> Hvordan laver man linjeskift når man skriver SMS´er?

Afhængig af model.... tror jeg. På SE kan du indsætte et symbol for
linieskift.

/Peter

Fra : Peter \(c;

Dato : 02-04-04 09:29

"Peter G C" <pgc@FJERNDETTEnospam.dk> wrote in message
> "phk" <phk_stopspam@esenet.dk> skrev i en meddelelse
>
> Afhængig af model.... tror jeg. På SE kan du indsætte et symbol for
> linieskift.
>
> /Peter

.... Og på Nokia, de nye modeller, er der under [indsæt symbol] en pil, i
lighed med den der findes på Linieskift-tasten på et keyboard. På min 6230
er det sidste symbol på første side af symbolerne...

Peter (c; (den anden... ikke ham som lige skrev)

Fra : Peter G C

Dato : 02-04-04 10:31

"Peter (c;" <petersmileydk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

[klip]

> ... Og på Nokia, de nye modeller, er der under [indsæt symbol] en pil, i
> lighed med den der findes på Linieskift-tasten på et keyboard. På min 6230
> er det sidste symbol på første side af symbolerne...

Svarer til SE kan jeg se .... hø hø

> Peter (c; (den anden... ikke ham som lige skrev)

Peter (den første