? P900 - gps
Fra : _pkc_

Dato : 25-03-04 19:19

Er det muligt via en bluetooth gps at bruge navigation på en p900 - ? Hvis
ja - hvilket navi program bruges der ?

pkc

Fra : mullerman

Dato : 25-03-04 19:31

"_pkc_" <news@scanboat.com> skrev i en meddelelse
> Er det muligt via en bluetooth gps at bruge navigation på en p900 - ? Hvis
> ja - hvilket navi program bruges der ?
>
> pkc

jeps, det kan sagtens lade sig gøre, evt med sådan et sæt her
http://www.wayfinder.com/wayfinder/wayfinder.html
det er sku smart, du kan have gps'en i lommen og telefonen i hånden når du
er ude og gå, og du kan tage alt med fra bilen for at undgå tyveri... smart

Martin

Fra : _pkc_

Dato : 25-03-04 20:48

> [...]
> det er sku smart, du kan have gps'en i lommen og telefonen i hånden
> når du er ude og gå, og du kan tage alt med fra bilen for at undgå

Kender du nogen der har erfaring med wayfinder - ?

Jeg er lidt luren ved at skulle downloade fra en server - foretrækker
løsningen hvor softwaren/kortet ligge på pda´eren.

pkc

Fra : mullerman

Dato : 25-03-04 22:21

> Kender du nogen der har erfaring med wayfinder - ?
>
> Jeg er lidt luren ved at skulle downloade fra en server - foretrækker
> løsningen hvor softwaren/kortet ligge på pda´eren.
>
> pkc

har ikke erfaringer med det, men ved at SonyEricsson selv anbefalder det,
samt at nogle af deres konsulenter bruger det, og det virker... helt ned til
gadenavn :)

Martin

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 26-03-04 02:40

On Thu, 25 Mar 2004 20:48:03 +0100, "_pkc_" <news@scanboat.com> wrote:

>Jeg er lidt luren ved at skulle downloade fra en server - foretrækker
>løsningen hvor softwaren/kortet ligge på pda´eren.

TomTom har annoncerede på CeBIT, at deres navigationssystem kommer på
gaden i en version til P900-version (og andre Symbian/MS Smartphones)
i 3. kvartal 2004. Sikkert værd at vente på ifht. Wayfinder.

KS