Mobiltelefon med IMAPv4/SSL?
Fra : Jacob Laursen

Dato : 23-03-04 22:28

Hej,

Der er jo efterhånden begyndt at dukke nogle telefoner op, som
understøtter IMAP. Det virker ganske interessant, men er der mon nogen
her der ved, om der findes telefoner som også understøtter IMAP via SSL
(på port 993)? Eller om der er nogen på vej? Telefonen skal også gerne
understøtte IMAP-foldere, og ikke blot hente alle nye mails i en
pærevælling, som var det POP3.

Mvh Jacob Laursen

Fra : Per Kofod Hansen

Dato : 24-03-04 09:17

Den Tue, 23 Mar 2004 22:27:32 +0100. skrev Jacob Laursen:

> [...]
> (på port 993)? Eller om der er nogen på vej? Telefonen skal også gerne
> understøtte IMAP-foldere, og ikke blot hente alle nye mails i en

Telefoner baseret på Symbian 7 og opefter reklamerer i hvert fald med at
kunne kryptere imap. Jeg må dog indrømme jeg ikke har haft succes med at
få det til og virke selv.

symbian ligger på telefoner som f.eks. "3"'s telefoner, Nokia N-gage og
ericsson P800/P900 og også andre.

Ellers er de fleksible nok til at man måske kan finde en bedre 3. parts
reader og installere den.

--

Mvh Per K. Hansen, Civil-elektronik DTU,
Kampsax Kollegiet - 3004 | ICQ #15737244