AXESS Hundefoder
Fra : Jaime Lauritsen

Dato : 30-04-01 12:36

AXESS Hundefoder er et svensk fuldfoder af høj kvalitet og tilmed til en
rimelig pris.

Nærmeste forhandler oplyses på TLF: 20886208

Forhandler i Århus TLF: 86720727 - 20924484

Fra : Jaime Lauritsen

Dato : 01-05-01 15:44

AXESS Hundefoder

Priser:

Basisfoder 20 kg 229,- kr
30 kg 319,- kr

Premium 15 kg 329,- kr

Ved størrer køb mulighed for rabat.

Jaime Lauritsen 86720727 - 20924484

Fra : Søren Voigt

Dato : 01-05-01 20:18

"Jaime Lauritsen" <Jaime.lauritsen@post.cybercity.dk> wrote in message

> MAKKERSEX Hundefoder

Dette er spam af værste skuffe. Jeg begriber ikke, at der kan være så meget
modstand mod www.jagtformidling.dk mens dette tilsyneladende er OK.

Med venlig hilsen
Søren Voigt

Fra : Jaime Lauritsen

Dato : 01-05-01 21:43

Hej Søren

Jeg har intet mod jagtformidling eller nogen andre der vil købe eller sælge
noget i denne NG. Faktisk har jeg på et tidligere tidspunkt skrevet en
kommentar til en anden person at man må accepterer det der skrives. Ellers
må man holde sig væk.

Jaime Lauritsen

Fra : Jaime Lauritsen

Dato : 02-05-01 09:47

Til alle der læser dette.

Jeg var ikke klar over at der ikke måtte reklameres i denne NG. Jeg
beklager.Der kommer ikke flere indlæg.

ALLE har hermed min uforbeholdne undskyldning.

Jaime Lauritsen