Hjææælp.... søger stadig det link til grat~
Fra : Ukendt

Dato : 17-03-04 06:55

Hejsa

Jeg søger stadig det link, som blev postet for ca. tre uger siden.
Det er til et site med gratis ringetoner i hhv. MIDI og et andet format.
Sitet er alfabetisk opdelt og har (desværre) en del pop ups. Desuden skulle
man aflæse en kode grafisk og derefter taste den ind for at få filen.

Er der ikke en venlig sjæl, der lige hjælper engang?

Fra : ozzie

Dato : 17-03-04 09:11

Sladder wrote:
> [...]
> man aflæse en kode grafisk og derefter taste den ind for at få filen.
>
> Er der ikke en venlig sjæl, der lige hjælper engang?

Joda.
Jeg gik 3 uger tilbage i denne gruppe og fandt følgende:
http://www.freepolytones.net/
http://www.zedge.no/index.php?side=lyder

håber at det var disse sider.
Ha en god dag
hilese Erling.

Fra : Claus

Dato : 17-03-04 15:10

http://www.zockbar.de/midi/

har en masse MIDI filer i alfabetisk orden.

Claus