dele meddelelser mellem outlook express og~
Fra : Kim Eichen

Dato : 30-04-01 11:49

Hvordan kan jeg dele meddelelser mellem outlook express og outlook 2000.
Problemet er at jeg gerne vil bruge nyhedsgruppefunktionen fra express og
kalenderfunktionen fra outlook. Det skal ikke være sådan at jeg importerer
mails, men derimod sådan at hvis jeg åbner express og henter mails og
derefter åbner outlook, så skal de hentede meddelelser også figurere i
outlook. Med express kan man f.eks godt dele mails mellem flere
operativsystemer ved at angive den samme stil til opbevaring af meddelelser
og det er en lignende løsning jeg forestiller mig.

Mvh Kim Eichen