Jalapeñojelly-pusher
Fra : Abildgaard 3140

Dato : 26-04-04 09:16

Min jalaoeñojelly-pusher har omlagt sit jagtrevir, så hun tidligst besøger
Guds eget land efter sommerferien. Det medfører ujævne leverancer på alskens
godt, herunder jalapeñojelly, uden hvilket mange små grillede lammekøller må
vansmægte.

Jalapeñojelly, det må jeg ha'. Hvor finder jeg stadset her på djævleøen
eller digitale omegne, for jeg skal sateme ikke hjemmefra her midt i
fiskesæsonen.

--

¸.·´¯)
)><((((º> ´\

Fra : -V-

Dato : 26-04-04 11:03

Abildgaard 3140 wrote:
> [...]
> leverancer på alskens godt, herunder jalapeñojelly, uden hvilket
> mange små grillede lammekøller må vansmægte.

Jalapenojelly?
Grillede lammekøller?

Interesting. Most interesting.
Fortæl mere om det dersens jelly. Er det en slags relish lavet på jalpenos?

-V-

Fra : Claus Nielsen

Dato : 26-04-04 18:07

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jalapenojelly?
> Grillede lammekøller?
>
> Interesting. Most interesting.
> Fortæl mere om det dersens jelly. Er det en slags relish lavet på
jalpenos?

Hvad med at lave det selv ?

JALAPENO JELLY
Source: Too Many Chiles! CookBook
Publisher: Golden West Publishers
Ingredients:

8 jalapeno chiles, stems and seeds removed
2 medium green bell pepper, stems and seeds removed
1 1/4 cups white venegar
1/4 cup lemon juice
5 cups sugar
6 ounces liquid pectin
Green food coloring

Place the jalapenos and bell peppers in a blender or food processor and
pulse, being careful not to chop the peppers too finely.

Combine the vinegar, lemon juice, and sugar in a large kettle and bring to a
rolling boil. Add the chiles and bell peppers, along with any juice, and
boil rapidly for 10 minutes, stirring occasionally and removing any foam
that forms. Add the pectin and food coloring. Bring back to a boil and while
stirring constantly, boil for an additional minute.

Skim off any foam that forms and bottle in clean, sterilized jars.

Yield: 5 cups
Heat Scale: Hot

Fra : -V-

Dato : 26-04-04 21:23

Claus Nielsen wrote:
> Hvad med at lave det selv ?

I will!

Tak.

-V-

Fra : Abildgaard 3140

Dato : 26-04-04 19:51

scripsit "-V-" <Diplomaten@snotmail.com>

> Jalapenojelly?
> Grillede lammekøller?
>
> Interesting. Most interesting.
> Fortæl mere om det dersens jelly. Er det en slags relish lavet på
jalpenos?

Hvad er der at fortælle . . .

Dybest set er det bare jelly (marmelade) bygget på jalepeñoer. Fruen plejer
at fouragere i Louisiana og andre steder, hun betræder i embeds medfør. Når
hun kommer hjem får hun så denne brændende kærlighed og kølle. Lamsebenene
svinger noget så kinky med jellyen, der er stærk og sød.

--

¸.·´¯)

Fra : -V-

Dato : 26-04-04 21:24

Abildgaard 3140 wrote:
> [...]
> embeds medfør. Når hun kommer hjem får hun så denne brændende
> kærlighed og kølle. Lamsebenene svinger noget så kinky med jellyen,

Heheh, velvalgte ord

Tak for idéen, anyways.

-V-