suppe-kur - hjælp
Fra : Ukendt

Dato : 17-04-04 06:09

Hej NG

jeg håber I kan hjælpe mig....
Jeg har før prøvet en slankekur med en suppe med kål i, som man måtte spise
hver dag. En dag måtte man derudover så spise frugt, en anden dag grøntsager
osv. Kuren har en del begrænsninger og jeg kan ikke huske hvad man må og
ikke må.!!!. Er der nogen der kan hjælpe mig med denne kur da jeg bare
syntes den er god...Den varer en uge.
På forhånd tak.
Cecilie

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 17-04-04 06:49

Sat, 17 Apr 2004 07:09:08 +0200, skrev "Cecilie Lytchoff Grønbech" <->
i dk.kultur.mad+drikke:

> [...]
>osv. Kuren har en del begrænsninger og jeg kan ikke huske hvad man må og
>ikke må.!!!. Er der nogen der kan hjælpe mig med denne kur da jeg bare

Jeg har aldrig prøvet den, men kan huske at have læst om den i
dk.helbred.slank.

Prøv at søge på "fedtforbrændende suppe" via groups.google.com så
kommer de tidligere indlæg med planen frem.
Hvis du bare søger på "suppekuren" får du en masse indlæg om folks
erfaringer med kuren.

--
mvh Gitte Sørensen gydda@sol.dk

Gitte's Rodebutik: http://gydda.dk

Fra : Padmé Amidala

Dato : 17-04-04 07:35

Du kan finde den inde på www.fedtfattig.dk under slankeråd, der hedder den
fedtforbrændingskuren med slankesuppen..

VH
Padmé

Fra : Ukendt

Dato : 17-04-04 19:51

tak skal i begge have, jeg har fundet hvad jeg ledte efter..
venligst Cecilie

"