Hvilken saftevand synes i er bedst
Fra : F. Hansen

Dato : 09-04-04 16:58

Hej Gruppe

Jeg ved godt at hjemmelavet er nr. 1 med ud over det :

Hvilken saftevand er bedst, jeg savner lidt inspiration.

Favoritten er jordbær fra den gamle fabrik, men det er irriterende
med de små flasker de sælges i.

Det skal ikke være det syntetiske læskedrik som sælges som
saftevands-wannabe.

God Påske
Finn

Fra : Peter C:\\>

Dato : 09-04-04 17:16

"F. Hansen" <jerseycowdkNOSPAM@NOSPAMyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Gruppe
>
> Jeg ved godt at hjemmelavet er nr. 1 med ud over det :
>
> Hvilken saftevand er bedst, jeg savner lidt inspiration.

Min favorit er "Rynkeby Blandet Saft C"
.....måske ikke et særlig eksotisk eller originalt valg, men jeg syns den er
go´

MVH Peter C:\

Fra : Kate Hald

Dato : 09-04-04 17:31

Grønne Gården - Økologisk hyldebloms saft
Købes i Netto.

Ikke så sød og "tung" som tilsvarende smag i andre mærker.

Mvh Kate

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 09-04-04 22:02

"Kate Hald" <khald@SLETofir.dk> skrev i en meddelelse

> Grønne Gården - Økologisk hyldebloms saft

Også Grønnegårdens hyldeblomst her, -men deres andre varianter er nu også
gode!

MVH Mette

Fra : Kristina S. Andreass~

Dato : 09-04-04 17:43

"Peter C:\>" <pede_71@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Min favorit er "Rynkeby Blandet Saft C"
> ....måske ikke et særlig eksotisk eller originalt valg, men jeg syns den

Samme her + Ribena solbær

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 09-04-04 18:51

"Kristina S. Andreassen" <kristina@s-andreasen.dk> skrev i en meddelelse

> Ribena solbær

Den er jeg også mest til. også light udgaven

Mange hilsner fra

Bolette

Fra : zcully

Dato : 10-04-04 15:19

"Bolette Nielsen" <bobo@nospam.bolettes.dk> wrote in message

> "Kristina S. Andreassen" <kristina@s-andreasen.dk> skrev i en meddelelse

> Den er jeg også mest til. også light udgaven

Jep den er god. Også med et skvæt vodka i

> Mange hilsner fra
>
> Bolette

/Zcully

Fra : zasha

Dato : 09-04-04 19:02

<klip> Hvilken saftevand er bedst, jeg savner lidt inspiration.
> God Påske
> Finn

Hej Finn

En af mine favoritter er Fruiss Grenadine, men de andre varianter er faktisk
også ypperlige :)
Ellers er jeg nu mest til Økologisk Solbær/Æble Sød Saft fra Rynkeby

Begge dele kan købes i Kvickly, Fruiss er vist desværre blevet ramt af
Coop's "Peter-Panik" løsning om vare"optimering" (læs: reduktion) pga.
manglende omsætning....som om en reduktion skulle give flere kunder *suk*
men de forstår det BARE ikke derinde...men det er en anden snak...

Der må skylles ;)

Hilsen Heidi (eks-coop-ansat) der lige skal have et stort koldt glas
hjemmelavet saft *slurp*
--
http://chocolade.dk
og

Fra : Nette

Dato : 10-04-04 06:07

"F. Hansen" skrev i en meddelelse
> Hvilken saftevand er bedst, jeg savner lidt inspiration.

Jeg har lige fra jeg var barn været vant til Rød blandet sad, så den hænger
ved endnu. Rynkeby.Men det er nok ikke så inspirerende.

> God Påske

Tak og i lgie måde

Nette

Fra : Peter Jespersen

Dato : 10-04-04 13:40

On Fri, 9 Apr 2004 17:57:33 +0200, F. Hansen wrote:

>Hej Gruppe

Er faldet lidt for Rynkeby's Saft Grøn (Har du en melon fetich er det et
must, som jeg tror det hedder på dansk og ellers Kavli's Lemon-lime
drik (Mums iskold).

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #148303
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
"When you think about it, mud is nothing but wet dirt." -Homer Simpson

Fra : Per

Dato : 11-04-04 21:00

On Sat, 10 Apr 2004 12:40:05 +0200 (CEST), Peter Jespersen wrote:

> Er faldet lidt for Rynkeby's Saft Grøn (Har du en melon fetich er det et
> must, som jeg tror det hedder på dansk

Hvis det er Rynkeby´s tror jeg det hedder "most"

Selv holder jeg mig til den "gamle røde fra Rynkeby"
--
MVH Per
Billede af Molly: http://megapixel.dk/albums/visbillede.php?id=109968

Fra : Peter Jespersen

Dato : 13-04-04 18:54

On Sun, 11 Apr 2004 22:00:13 +0200, Per wrote:

<snip>

>Hvis det er Rynkeby´s tror jeg det hedder "most"

Hehe!

Har en lille korrektion/tilføjelse - den hedder Blandet Saft Grøn og ja er
en del af "Blandet Saft" serien

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #148303
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
OS/2: Not just another pretty program loader!

Fra : Ukendt

Dato : 10-04-04 14:37

> [...]
> med de små flasker de sælges i.
>
> Det skal ikke være det syntetiske læskedrik som sælges som

Jeg kan bedst lide den billige søde saft fra Netto. 7 kr. for en liter.
Husker ikke navnet. "Blandet sød saft" hedder den vist. Food-Line har en,
der lægger sig meget tæt op ad den. Samme pris, mængde og blandingsforhold.

Alle de andre "blandet sød saft" til den pris, som man kan købe i fakta,
aldi osv, er der både sødestoffer og sukker i. Ader-bader. Saftevand skal
være med sukker, ingen sødestoffer.

Tina

Fra : F. Hansen

Dato : 10-04-04 14:51

Tak til allesammen

Så er der nogle varianter og gå i krig med, skål.

God påske Finn

Fra : Flemming Kold

Dato : 14-04-04 17:20

RIBENA....

Fra : Peter Holm

Dato : 15-04-04 23:29

Luxus blandet saft (11,95 kr.) fra Aldi er simpelthen suveræn.

Peter Holm