clipart med madmotiver
Fra : Sofie

Dato : 09-04-04 10:28

Kære Gruppe!

Rigtig god påske til alle ...
Jeg søger med lys og lydte Clipart med madmotiver, især er jeg på jagt efter
et Clipart med en grydeske - der er vel igen der ligger inde med en sådan
eller ved hvor jeg kan finde en.

På forhånd tak

Sofie

--
Besøg www.Familiemad.dk

Fra : Michael Nielsen

Dato : 09-04-04 12:31

"Sofie" <fie@mash4077.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
efter
> et Clipart med en grydeske - der er vel igen der ligger inde med en sådan

Hejsa Sofie, her kan du finde masser af Clipart:
http://office.microsoft.com/clipart/default.aspx

søg i alle medietyper med søge ord ske, så vælter det frem....
Fortsat god Påske & god fornøjelse med dit clipart arbejde...

Michael