jamie oliver
Fra : j

Dato : 03-04-04 19:01

Nogle der ved hvor man kan finde opskriften på hans pasta med kødsovs. den
blev vist d 2 april på tv danmark 2. Jeg har ledt på nettet uden held.

Venlig Hilsen Helle

Fra : Hauge

Dato : 03-04-04 19:09

Hejsa

"j" <js.n1@mail.dk> wrote in message
> Nogle der ved hvor man kan finde opskriften på hans pasta med kødsovs. den
> blev vist d 2 april på tv danmark 2. Jeg har ledt på nettet uden held.

Prøvet på BBC's hjemmeside, det er da vist dem der laver hans programmer?

/Hauge

Fra : Jette Høy

Dato : 03-04-04 19:16

> Prøvet på BBC's hjemmeside, det er da vist dem der laver hans programmer?

Måske er opskriften her. Siden har i al fald en søg-funktion.
http://www.bbc.co.uk/food/nakedchef/

Mvh Jette

Fra : Janni Nørmølle

Dato : 05-04-04 10:40

Hej Helle

Mr. Olivers opskrifter finde også på dr.dk i deres sektion af madprogrammer.
Klik her: http://www.dr.dk/mad/program.asp?inpProgramid=12

Mvh. Janni

Fra : Hauge

Dato : 05-04-04 14:27

Hejsa

"Janni Nørmølle" <trinity76@operamail.com> wrote in message
> Mr. Olivers opskrifter finde også på dr.dk i deres sektion af
madprogrammer.
> Klik her: http://www.dr.dk/mad/program.asp?inpProgramid=12

Kræver vist, at det er programmer som DR har sendt, hvilket jeg ikke mener
at dem fra TVDK har været.

Mvh Hauge