Dinner transportale i Nordjylland
Fra : *trads*

Dato : 31-03-04 21:52

Hej
Er der nogen her der ved om der er en form for Dinner transportale i
nordjylland ( Løkken ) et sted ????
Et link ??

For vi skal snart afholde en familie fest deroppe . Og gidder ikke selv at
stå i køkkenet hele weekenden.

--

Henrik Olesen
Randers

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 01-04-04 12:45

"*trads*" <trads@get2netFJERN.dk> writes:

> Er der nogen her der ved om der er en form for Dinner transportale i
> nordjylland ( Løkken ) et sted ????
> Et link ??

Jeg kan varmt anbefale Biersted Kro. Vi brugte dem til vores bryllup,
mine forældre til både deres kobber- og sølvbryllup og vi har været
til en del arrangementer med mad der fra. Det er godt, og så vidt jeg
lige kan bedømme til rimelige priser.

Et eksempel på en buffet til 110 kroner:
Rejer m/mayonnaise og flütes
Gammel landskinke m/salater og dressing
Tyndsteg m/salater og dressing
To slags pålæg
Frikadeller m/kartoffelsalat
Brie ost m/druer

Middag til 130 kroner:
Kold fiskeanretning m/dressing og flütes.
Steg som vildt m/æbler fyldt med gelé og Waldorfsalat
Hjemmelavet is m/Kahlua, mandler og nødder på makronbund

Jeg kan se at det koster 100 kroner, at få maden leveret i Løkken.

En lille historie fra vores bryllup. Maden skulle være hos os klokken
18, så da klokken nærmede sig, blev vi lidt bekymrede. Vi skulle have
fiskesymfoni til forret, og da de var på vej ud af indkørslen med 80
portionsanrettede fisketallerkener, var der en bil der kørte ind i
dem. Så alt maden lå på gulvet, de måtte lave det _hele_ om. De kom 5
minutter over 18, og det hele var i orden. Se, det er lidt
imponerende.

Deres hjemmeside: http://www.bierstedkro.dk/

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig og god overnatning i Nordjylland
Spændende butik med stort udvalg i kurve og sæsonpynt

Fra : *trads*

Dato : 01-04-04 17:25

Du får MANGE tak for dit svar...
De ser dejlig lovende ud..!!

Fra : Ukendt

Dato : 03-04-04 14:07

> Du får MANGE tak for dit svar...
> De ser dejlig lovende ud..!!

Jeg har også kun gode kommentarer omkring Biersted Kro.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg