Hvor fås helstegt pattegris "ud af huset"?
Fra : Klostervej

Dato : 31-03-04 18:32

Hejsa
Jeg skal holde fødselsdagsfest til sommer og tænker på at servere helstegt
pattegris. Men hvor får jeg lige sådan et svin fra?
Vi bor 15 km nord for Skive, så det skal helst være deromkring fra.
--
Mvh Dorthe Baadsgaard
_____________________

Fra : Brian

Dato : 31-03-04 20:46

> [...]
helstegt pattegris. Men hvor får jeg lige sådan et svin fra?
> Vi bor 15 km nord for Skive, så det skal helst være deromkring fra.

Fra en slagter i området?

MVH

Brian

I don't worry about terrorism. I was married for two years.
Sam Kinison

Fra : CB

Dato : 31-03-04 21:13

Mange slagtere gør det, eller find en kok som kan gøre det.
Det er en rigtig god ide. Det skaber også lidt stemning at de står og stger
den.

Held og lykke med søgningen.

CB

Fra : MAndersen

Dato : 01-04-04 09:16

"Klostervej" <nyhedsgrupper@fjernblop.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Mvh Dorthe Baadsgaard
> Svar helst i nyhedsgrupperne eller fjern "fjern" fra mailadresse

Mon ikke den nye slagter i Durup laver det?

MAndersen