Rejsefæller
Fra : Michael Hansen

Dato : 26-04-04 06:28

Hejsa,

Kender i til steder på nettet, hvor man kan søge rejsefæller, eventuelt ud
fra specifikke kriterier om hvem man er, hvornår, hvorhen etc.

Konkret overvejer jeg at køre til Italien med mine 3 unger et par uger i
sommerferien, men det kunne være hyggeligt at have nogen at følges med -
køre i kortegé sammen, mødes dernede osv.

Man kunne kalde det en rejse variant af dating tjenester (o;

vh
Michael

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-04 07:03

> Kender i til steder på nettet, hvor man kan søge rejsefæller,
eventuelt ud
> fra specifikke kriterier om hvem man er, hvornår, hvorhen etc.

http://www.backpacker.dk/
http://www.adventurenet.dk/
http://www.backpackers-online.dk/

hilsen