Tyrkiet i Maj
Fra : Morten

Dato : 21-04-04 15:15

Jeg vil gerne på ferie i Tyrkiet fra den 9 maj, er der en der kan svare på
om der er varmt nok til at bade i havet? Vi påtænker at rejse til Side,
Marmaris eller Alanya.

Med venlig hilsen

Morten

Fra : Torben Hansen

Dato : 21-04-04 16:12

Ja det er det bestemt..... jeg var for 3 år siden i tyrkiet i Maj og det var
så varmt i starten af mej at astfalten belv blød.
Vand temp i maj er selfølgelig ikke så høj i maj som aug, men man kan snilt
bade
God ferie

Stor hilsen Torben

Fra : Bent Hansen

Dato : 25-04-04 16:56

Det håber jeg virkeligt, jeg spurgte for et måned siden her i gruppen.
Svaret lød så godt at vi bestilte ferie først i juni måned.
Vi har bestilt ferie til Alanya med Tyrkieteksperten. det var rimeligt
billigt og et godt hotel, tæt på vand og byen.
Hilsen Bent.

Fra : elisabeth

Dato : 25-04-04 17:29

Må man spørge Hvilket hotel?

Hilsen Eisabeth

Fra : Lotte

Dato : 27-04-04 12:10

Vi var afsted til Marmaris i 2002 med Tyrkiet Experten, og jeg må desværre
sige, at en del af ferien blev ødelagt pga fejlinformationer om vores
bestilte hotel.
Vi havde bestilt et dejligt børnevenligt hotel med pool og børnepool, og
støjvenligt. Vi blev indlogeret på et meget trist hotel beliggende midt i
det larmende centrum, der var en kedelig pool og en oppustet badering til
børnene.

Vi klagede selvfølge til rejselederne og blev efter godt en lang uge sendt
hen til et meget lækkert sted, hvor vi nød den sidste uge af ferien.

Jeg har derfor ikke turde rejse med Tyrkiet Experten siden, på trods af de
billige tilbud de tit annoncerer med.