TDC og de andre - hvorfor er der forskel p~
Fra : Brian Skaarup

Dato : 29-04-01 23:02

Davs!

Jeg har haft WO ADSL i omkring ½ år og ville ændre det til TDC.
Så jeg har snakket en del med TDC og de har nu målt min linie og
fundet ud af at kvaliteten af linien er for dårllig. Jeg bor 4 km
(ifølge TDC) fra centralen.

Men WO har ingen problemer med at levere.

Hvorfor er der forskel?

Kræver TDCs filterløsning bedre linier end WO/CC løsningen eller har
de bare et højere krav for at være sikre?

btw: Jeg er fastnetkunde ved Tele2 - kan det være de bare har sagt at
kvaliteten ikke var ok da de ikke kunne komme til at måle på en linie
der er lejet ud til Tele2?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-04-01 23:56

Mon, 30 Apr 2001 00:01:32 +0200, skrev Brian Skaarup
<brian@skaarup.org>:

>btw: Jeg er fastnetkunde ved Tele2 - kan det være de bare har sagt at
>kvaliteten ikke var ok da de ikke kunne komme til at måle på en linie
>der er lejet ud til Tele2?

Jeg kan ikke svare på det andet, men blot oplyse, at hvis du vil
Netexpress hos TDC, så skal du have fastnetabonnement hos dem.

Men du kan stadig bruge forvalg 1001.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 24. marts 2001.

Fra : Brian Skaarup

Dato : 30-04-01 07:52

>Jeg kan ikke svare på det andet, men blot oplyse, at hvis du vil
>Netexpress hos TDC, så skal du have fastnetabonnement hos dem.

Det er jeg klar over - jeg var ved at opsige mit abonnement hos Tele2,
men ville naturligvis vente med at gøre det indtil TDC havde meldt ud
om det kunne lade sig gøre at få ADSL (og jeg brugte de kr. 250 for at
slippe af med Tele 2 og de kr. 170 for at blive TDC fastnetabonnent
igen)