applettens forbindelse til udgangspunktet
Fra : Soeren Poulsen

Dato : 16-01-01 16:55

Hvordan laver man den xxxxx forbindelse? Jeg synes materialet omkring
dette emne, lader meget tilbage at ønske.
Men hvis nogle ved det og har lyst til at indvi os andre i det, siger
jeg på forhånd - tak!
Med venlig hilsen Søren Poulsen
soeren-p@worldonline.dk

Fra : Brian Matzon

Dato : 16-01-01 22:46

"Soeren Poulsen" <soeren-p@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
> dette emne, lader meget tilbage at ønske.
> Men hvis nogle ved det og har lyst til at indvi os andre i det, siger

Hvad er en xxxxx forbindelse ??? - Hvad snakker du om?

/Brian Matzon

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 17-01-01 09:27

> [...]
> dette emne, lader meget tilbage at ønske.
> Men hvis nogle ved det og har lyst til at indvi os andre i det, siger

Hvad er det lige du vil vide ?

Er det muligheden for at se hvor appleten blev kaldtr fra ?
Eller muligheden for at hente noget på den server hvor appleten blev kaldt
fra ?

--
With many Thanks
Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069 remove 'ihsyd' when email replying