Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon eller Minolta
Fra : Palle Bruselius

Dato : 29-04-04 00:04

Hej

Jeg har længe ønsket at købe et digitalkamera og har kastet min kærlighed på
hhv. Minolta Dimage G500 og Canon PowerShot S50. Jeg har bemærket at de er
blevet anmeldt nogenlunde lige godt.
Er der nogen i gruppen, der har gode - eller dårlige - erfaringer med de
nævnte kameraer?
På forhånd tak.

Palle

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 29-04-04 16:46

In article <409037d1$0$510$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, Palle Bruselius wrote:
> [...]
> blevet anmeldt nogenlunde lige godt.
> Er der nogen i gruppen, der har gode - eller dårlige - erfaringer med de

Check hvilke billeder du bedst kan lide, eksempelvis hos steves-digicams.
Havde et G400 hjemme, men brød mig ikke om at den ramte ved siden af farverne
i forhold til Nikon/Canon. Så den blev byttet til Canon 300D.