Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
2 s/h billeder
Fra : ;o\)-max-

Dato : 28-04-04 22:07

En lille demonstration i Buenos Aires.
Fuji S2Pro, Sigma 14/2,8. der er exif info i filen. -max-

Fra : KNL DtP

Dato : 29-04-04 14:08

> En lille demonstration i Buenos Aires.

Hej Max.

Først og fremmest et par meget flotte og seværdige sort/hvid-billeder fra det
store udland.

Den første: Kan godt lide de forskellige måder hvorpå politifolkene står.
Bevægelsen i billedet giver en masse fart og dynamik. Eneste "problem" er
teksten i venstre hjørne - jeg synes den stjæler lidt opmærksomhed

Den anden: Masser af aktivitet og masser af se på. Mange billeder af denne
type har en tildens til at blive rodede, men jeg synes du klarer det i flot
stil. Moderen med barnet skaber fokus, og giver demonstrationen nærværd. Igen
flot brug at bevægelsessløring!

Fælles for dem begge er dejlig konvertering til sort/hvid. Alt for ofte ser
man digitale farvebilledet konverteret med Grayscale eller Desaturate, og
resultatet er fladt og kontrastløst. I dine eksempler er det masser af toner -
specielt mange mørke, som giver en god reportage stemning. Det er nemlig her
mange ofte bliver for "fimsede".

MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : ;o\)-max-

Dato : 30-04-04 00:44

"KNL DtP"
> [...]
> specielt mange mørke, som giver en god reportage stemning. Det er nemlig her

Det er en imponerende flot anmeldelse du her har taget dig tid til
at lave på mine billeder. Det skal du have mange tak for. )-max-