Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Premier DS-310 digitalkamera
Fra : Zif

Dato : 24-04-04 15:25

Hej gruppe

Nogen der kender ovenstående, de har det i kvickly i næste uge til
795 kr. Ville bare høre om det var noget værd.

Zif

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-04-04 16:01

"Zif" <peter.hedegaard@FJERNemail.dk> wrote in message

> Nogen der kender ovenstående, de har det i kvickly i næste uge til
> 795 kr.

Søg i gruppen efter f.eks. Medion, Dantax o.lign., så finder du flere tråde,
der behandler kameraer af samme type.

> Ville bare høre om det var noget værd.

Min personlige erfaring er, at COOP Danmark sjældent direkte tager r*ven på
kunderne, så kameraet er givet 795,- værd - hverken mere eller mindre.

--
-Jens B.

(Øv, mangler stadig at få mit 1D Mark II, så kun lidt snapshots)

Fra : TC

Dato : 24-04-04 18:53

"Zif" <> skrev i en meddelelse news:c6dtba$2oaa$1@news.cybercity.dk...
> Hej gruppe
>
> Nogen der kender ovenstående, de har det i kvickly i næste uge til
> 795 kr. Ville bare høre om det var noget værd.
>
> Zif

Kender "mærket"! På Coop´s online shop nettorvet kan du få det kr.100,-
billigere
Det fås også magen til, under navnet Dantax DS-310.

Mit første digicam var et DS-210, Det hed bare Kinox til fornavn.

De bliver lavet i Taiwan, af et firma der hedder Kinpo, som også er
handelsnavnet i udlandet.

Linserne er af plastik, som giver en nydelig lilla tone, ved stærkt lys.
Censoren er en CMOS, som giver en del støj.
Skærmen bag på, er næsten ulæselig i solskin.
Bruger ikke ret meget strøm, så batterierne holder længe.
Komprimerer lidt hårdt, så der kan være mange billeder på et lille kort.

Men som begynder kamera, til en der ikke stiller store krav, til kvaliteten,
er det da ok.
Men hvorfor ikke ofre bare lidt mere, og få en lille smule kvalitet i
stedet?
Kik forbi www.edbpriser.dk og se hvad du kan få for under en tusse, det er
ikke småting.

Tommy