Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Kamerataske
Fra : KC

Dato : 24-04-04 12:40

Hej NG

Nu har jeg fået mit Fuji S5000 og leder så efter en praktisk taske til
dette. Hvor der også er plads til lidt tilbehør.

Hvad kan I anbefale?

mvh

KC

Fra : Allan B. Hansen

Dato : 24-04-04 15:36

At lave den selv.

Jeg anskaffede mig en billig taske til en bærbar pc. Skar en stk madras til,
tegnede op på stykket efter de ting jeg ville have plads til og brugte en
god lille/tynd hobby kniv til at skærer ud. Malede det hele med sort
stoffarve og har nu en god rummelig og ret pæn taske med alt mit tilbehør
incl. oplader og en SD kort læser i tilfælde jeg skal overfører billeder til
en anden PC. Skulle jeg få mere tilbehør... ja så laver jeg bare et nyt
stykke madras.

Hilsen Allan