Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
photoshop traningcamp
Fra : mek

Dato : 23-04-04 21:42

Er der nogle af jer der har deltaget i disse kurser og hvis, er der
noget at blive klog på som amartør eller er det på proff. plan
så man er tabt allerrede inden det er igang.

http://www.goeckerprof.dk/april04_bellaTrainingCamp.htm

Køre de evt med gode tilbud til denne event, da jeg kigger lidt
på en epson A3 printer.

Mvh
Knudsen

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 23-04-04 22:24

Jeg har været med nogle gange ved nye versioner af Photoshop, men det er jo
ikke sådan man kommer hjem som ekspert.
Man ser nogle eksempler som ofte går lidt hurtigt, der er mange folk i et
stort auditorie - så det er jo ensvejskommunikation.
Vil dog ikke sige det er spildt da man da kommer tilbage til arbejdet med
lidt fornyet energi og ideer. Om det er den ekstra fridag eller de
forskellige sessions har jeg dog ikke helt fundet ud af.

Jan

Fra : id

Dato : 24-04-04 07:33

Hej

Findes der noget tilsvarende i feks. Århus

Mvh
ID