Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Wow !!
Fra : Peter Hannah

Dato : 22-04-04 22:55

Sejt fotowebsite !!! www.photoinspiration.dk
Har I set det ??? håber jeg kan komme på.

peter h.

Fra : Ole C

Dato : 22-04-04 23:17

Du kan lave dit eget på ca. 10 min med en webserver. Hele sitet er bygget på
en public Php template.. Jeg har tidl. anvendt nøjagtigt samme på mit eget
site, men fandt at den var for langsom.. Mht til dette, så savner jeg noget
baggrundsinfo og lidt om hvad planen er med sitet. Sagen er at en sådan
template hurtigt bliver uoverskuelig, det er lidt ala samme princip som med
Cobbermine gallery.

Men ellers kan du jo benytte dig af: www.foto-basen.dk , www.imagerating.dk
, www.imageratingelite.dk

Mvh Ole C.
www.condrup.dk

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 23-04-04 00:12

Ole C wrote:

> Men ellers kan du jo benytte dig af: www.foto-basen.dk , www.imagerating.dk
> , www.imageratingelite.dk

Der er også et site der hedder http://www.fotofoto.dk/

Så nu er der hele fem marginale foto-sites, som forsøger sig med at
kopiere www.fotokritik.dk

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Thomas Corell

Dato : 23-04-04 07:17

Peter Hannah wrote:
> Sejt fotowebsite !!! www.photoinspiration.dk
> Har I set det ??? håber jeg kan komme på.

<news:cf198297.0404210135.67bc4698@posting.google.com> og den
efterfølgende tråd handler (bl.a.) om det site.

--
Don't waste space