Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
billedprintning program
Fra : Peggy-Sue Rønnow

Dato : 20-04-04 09:50

Hej NG

Jeg mangler et program til at printe billeder i. Hvad jeg mener er at jeg
vil have et hvor du kan printe 4 billeder på et a4 ark ( ved at der er plads
til 4 stk 10x15 når man fjerner magner).

Jeg ved et sådan findes men jeg ved ikke hvor jeg kan finde det / købe det.
Mener det var fra HP

Peggy-Sue

Fra : News

Dato : 20-04-04 10:11

"Peggy-Sue Rønnow" <psr.fjern@dpnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til 4 stk 10x15 når man fjerner magner).
>
> Jeg ved et sådan findes men jeg ved ikke hvor jeg kan finde det / købe

PixPhotoLab kan en del, kig her:
http://www.mapril.net/pplab/

::PJ::

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 20-04-04 10:12

Peggy-Sue Rønnow skrev i et indlæg på usenet:
> Jeg ved et sådan findes men jeg ved ikke hvor jeg kan finde det /
> købe det. Mener det var fra HP
> Peggy-Sue

Hvis du kører Windows XP - så er muligheden indbygget.....

Ellers kig på, hvad der fulgte med din printer - til min Canon printer
fulgte der et program med, der kan gøre det.....

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Claus Tersgov

Dato : 20-04-04 11:00

Uheldigvis faldt Peggy-Sue Rønnow over tastaturet og skrev derved
følgende:

http://www.arcsoft.com/en/products/photoprinter/

Claus

Fra : emj

Dato : 20-04-04 11:35

On Tue, 20 Apr 2004 10:49:54 +0200, "Peggy-Sue Rønnow"
<psr.fjern@dpnet.dk> wrote:

>printe 4 billeder på et a4 ark ( ved at der er plads
>til 4 stk 10x15 når man fjerner magner).
Kun hHvis du altså har en printer, der kan skrive til kant på A4
Hilsen emj

Fra : Sven Sviske

Dato : 20-04-04 16:40

Hej

Jeg bruger print pilot - og den er free

http://www.colorpilot.com/printpilot.html#load
Den skriver lidt nedrest på siden hvis ud ikke køber den.

/Thomas

Fra : Lars Espen Hanssen

Dato : 20-04-04 19:01

Jeg tror dette kan være noe for dere!!

http://www.ddisoftware.com/qimage/

Lars

Fra : Ove Ilsoee

Dato : 21-04-04 19:24

<psr.fjern@dpnet.dk> wrote:

> [...]
>til 4 stk 10x15 når man fjerner magner).
>
>Jeg ved et sådan findes men jeg ved ikke hvor jeg kan finde det / købe det.

HP's fotoskole, ca. 50 kr. i f.eks. Bilka. Indeholder også ACDSee m.m.
Superpakke til prisen, indeholder mange forskellige print-formater,
men kan dog ikke printe helt til kanten.

Alternativt Fotoalbummet MyAlbum, freeware, www.myalbumpro.com som har
udprintningsfunktion, hvor man selv kan indstille margin m.m.

Mvh
Ove Ilsøe