Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
? digital billede printet ud på "folie"
Fra : RF

Dato : 17-04-04 09:41

Jeg kunne godt tænke mig at få printet et digital billede
ud på en slags klæbende, gennemsigtig folie
som man eksempelvis kan sætte på en bil
eller et spejl
kan man købe sådant materiale og selv printe det ud
eller kan man få lavet det lavet i en netbutik?

Fra : Jens Jensen

Dato : 17-04-04 11:43

Du kan købe selvklæbende, gennemsigtige etiketter i mange størrelser. Om et
billede bliver pænt derpå må vist komme an på en prøve

Fra : Peter SH

Dato : 17-04-04 18:14

Hej
Det kan jeg godt lave til dig på mit arb.

Mvh Peter SH

Fra : RF

Dato : 19-04-04 09:00

Det lyder fint, hvem sælger det som printer"papir"

Fra : Jens Jensen

Dato : 19-04-04 09:07

Enhver boghandel har det, beregnet til printere.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 17-04-04 18:28

Uheldigvis faldt RF over tastaturet og skrev derved følgende:

> [...]
> eller et spejl
> kan man købe sådant materiale og selv printe det ud
> eller kan man få lavet det lavet i en netbutik?

Selvklæbende "hyldepapir", både hvis og transperent kan du købe hos de
fleste farvehandlere, men det er naturligvis ikke samme kvalitet som
skiltefolie.

Jeg har netop selv lige lavet nogle piktogrammer på hvidt hyldepapir,
og det blev faktisk rimeligt godt. En gang grafisk spraylak, og det er
også sol- og vandfast. Du kan også bruge almindelig spraylak, det er
langt billigere, men ikke nær så fleksibelt.

Claus

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 17-04-04 19:10

On Sat, 17 Apr 2004 19:28:28 +0200, "Claus Tersgov"
<nospamnews@tersgov.dk> wrote:
> [...]
>også sol- og vandfast. Du kan også bruge almindelig spraylak, det er
>langt billigere, men ikke nær så fleksibelt.

Hvad angår holdbarhed, er der intet som finsk trætjære,
bare spørg en gamel sømand
mvh Ebbe