Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Video kamera??
Fra : Jogster

Dato : 12-04-04 10:05

Hejsan i gruppen.... Ved ikke om det er det forkerte sted? men ved i noget
om video kamera?? en af vennerne skal købe en til hans søn, og han havde
regnet med 3000... -+ lidt mere..... Hva vil i anbefalde??

Fra : Stig Frederiksen

Dato : 12-04-04 16:44

Hejsa

Købte et Canon MV-700 hos Topvisionshop.de inden vi tog til USA i sidste
måned, og
er ganske tilfreds med det jeg har optaget.
Det kan fås for 382 EU + 25 EU i fragt. Jeg modtog det 3 dage efter jeg
bestilte det. Husk
at købe nogle bånd med, da de også er noget billigere.

/ Stig

Fra : chr

Dato : 12-04-04 17:26

"Stig Frederiksen" <oz5u@cool.dk> wrote in message
> [...]
> bestilte det. Husk
> at købe nogle bånd med, da de også er noget billigere.

hejsa jeg er også ved at brænde varm på en af de små canon modeller, men jeg
kan ikke finde nogle links og tests.

Chr.