Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvor sælger man fotorelaterede domæner bed~
Fra : Nikon D1 og F5 Fan

Dato : 05-04-04 20:26

Jeg har et antal domæner internetdomæner, som er fotorelaterede, hvor sælger
man dem bedst?

Jeg har fra enkelte interesserede fået meget forskellige tilbud, da de havde
erfaret jeg ville sælge, men vil jo gerne se, om det er muligt på et seriøst
sted at sælge til bedre pris.

Bjarne
Nikon D1 og F5 fan

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 05-04-04 23:00

Er det nogle generelle navne ala foto.dk, fotograf.dk eller noget i den stil
vil jeg gerne kunne byde.

Jeg har set mange sælge domæner på qxl.dk

Men der er da også nogle som sælger (eller prøver) i dk.marked.privat.foto

Smid mig gerne en mail, hvis det er noget almindelige mennesker har råd til.

Jan