Hvilke muligheder har jeg og hos hvem???
Fra : Jysch

Dato : 29-04-01 14:42

Jeg har d.d. en ISDN linie hos TDC og en fastpris forbindelse hos CC ( som
jeg er godt tilfreds med) men da CC ændre deres abb. til kun at gælde 8
timer i døgnet er jeg interesseret i at få en hurtigere forbindelse.

Hvilke muligheder har jeg?

Jeg bor længere væk fra min telefoncentral end 5 km og den har endnu ikke
fået ADSL.
Jeg har en parabol.

Har jeg overhovedet nogle muligheder nu eller i nærmeste fremtid for at få
en hurtigere/fast forbindelse.

Jysch

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-04-01 14:48

"Jysch" <jysch@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> fået ADSL.
> Jeg har en parabol.
>
> Har jeg overhovedet nogle muligheder nu eller i nærmeste fremtid for

Nu siger du ikke hvor det er i landet... Bare lige for at tjekker,,
hvilkte første 4 cifre har du i dit telefonnummer?

Når, men sonofon, har jo meldt ud om WMA. At det vil komme til sommer...
Men om hvornår det er sommer hos Sonofon. Ved jeg intet om..

Fra : Jysch

Dato : 29-04-01 18:09

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*spamcop*spamfilter.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Når, men sonofon, har jo meldt ud om WMA. At det vil komme til sommer...
> Men om hvornår det er sommer hos Sonofon. Ved jeg intet om..

Jeg bor på Djursland og har 8633 som første cifre i telefonnr.

Vil prøve at kikke hos Sonofon

Fra : danni plougmann

Dato : 29-04-01 18:38

det sonofon laver til sommer hedder fwa ikke wma

Fra : boble

Dato : 29-04-01 21:02

Er der ikke noget med at 3 kommuner på djursland går sammen om adsl ????

(grin ikke af mig hvis der er noget galt med geografien, jeg sov i timerne
))

Fra : Jysch

Dato : 29-04-01 21:08

Jo - Nr. Djurs kommune arbejder på det, men jeg bor i en anden kommune.
Derfor ser det vist rimelig sort ud for mig.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 03-05-01 13:13

> Jo - Nr. Djurs kommune arbejder på det, men jeg bor i en anden kommune.
> Derfor ser det vist rimelig sort ud for mig.

+ at du bor længere væk end de notoriske 5 km.
Derfor skal der bruges en anden teknik end ADSL og g.SHDSL er nok stadig
nogle år ude i fremtiden.

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen