Fra 9 til 1 :-(
Fra : Ida

Dato : 29-03-04 23:56

Hej alle *S*

Fik et kuld på hele 9 killinger 11. marts og det er nu svundet til 1 killing

En førstegangsmor har ting der skal læres, men synes godt nok den her omgang
har været hård :-|
5 killinger blev lagt ihjel, 1 vejede kun 54 gram ved fødslen og gav selv op
og 2 er i dag bukket under for en infektion, selv om både jeg, dyrlæge og
killingerne kæmpede bravt - de var for små og ikke beskyttede af modermælk,
da de var flaskede.

Den sidste killing i kuldet er heldigvis både frisk og godt spisende - hun
var den største ved fødslen og har fra start hængt i de bedste dievorter.

En trist oplevelse, men vil alligevel dele den kort med jer, da nogen måske
har lagt mærke til, at antallet af killinger på min hjemmeside er faldet
drastisk over de sidste 14 dage.

Kuldet fra Dark Delight har været og er stadig et mønsterkuld - det kan jeg
da glædes ved *s*

Ida

--

www.corkycoon.dk
Nu med killinger

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 30-03-04 00:03

"Ida" <mail@FJERNDETTEmaine-coons.dk> writes:

> Hej alle *S*
>
> Fik et kuld på hele 9 killinger 11. marts og det er nu svundet til 1 killing

Årh nej da...::O

Anastacia og jeg sender et stort trøstespinbrum med cybertrøstekram

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Nina Søgaard

Dato : 30-03-04 06:51

Hej Ida.

Hvor er det dog ulykkeligt!!! Det må næsten ikke være til at holde ud,
når man ikke selv kan gøre noget....... Jeg håber inderligt at den
sidste overlever, og at i ikke kommer til at opleve lignende i samme
store stil igen!

Knus, spin og tanker fra Nina og Missebanden.

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 30-03-04 08:41

Åh Ida, det gør os virkelig ondt, har selv været noget lign. igennem med at
miste en del ja faktisk et helt kuld , selv om årsagerne var anderles, så
smerte det jo stadig en at se de falder fra.

Vi sender jer en trøste krammer og håber alt bare ordner sig for den sidste
lille fighter

MVH
Gitte
www.sacala.dk Skovkatte killinger ventes uge 17

Fra : Louise Viborg

Dato : 30-03-04 10:15

On Tue, 30 Mar 2004 00:56:27 +0200, "Ida"
<mail@FJERNDETTEmaine-coons.dk> wrote:

> [...]
>drastisk over de sidste 14 dage.
>
>Kuldet fra Dark Delight har været og er stadig et mønsterkuld - det kan jeg

Åååhh nej, Ida, hvor er det forfærdeligt!

Tanker og trøstespin fra Louise & Shuno Zahra kattene
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Dejlig hunkilling til salg!
Nyt kuld ventes i uge 15!

Fra : Kate

Dato : 30-03-04 21:00

"Ida" <mail@FJERNDETTEmaine-coons.dk> wrote in

> Fik et kuld på hele 9 killinger 11. marts og det er nu svundet til
> 1 killing

Det var godt nok en trist udvikling, Ida. Håber den sidste killing
bliver en stor stærk og fræk en af slagsen.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Kristina R M Weimer

Dato : 31-03-04 10:08

Ida <mail@FJERNDETTEmaine-coons.dk> wrote:
>Hej alle *S*
>
>Fik et kuld på hele 9 killinger 11. marts og det er nu svundet til 1 killing

Väldigt tråkigt att höra Man kan förstås alltid förvänta sig att ett
par inte klarar sig i en så stor kull - men så många
Sympatiknus från Långtbortistan!

h. Kristina

--
There was no possibility of taking a walk that day.

Fra : Jane …:€)

Dato : 31-03-04 11:31

[snip]

Ja - jeg kan kun føle med dig, da jeg jo selv havde en NOGET lignende
oplevelse...

Dog kun 3 ud af 5 killinger.

Men bare det, at man ikke kan gøre noget uanset hvor meget man kæmper, er
det mest frustrerende.

Jeg håber den sidste klarer skærene, men det lyder nu også sådan.

De to der overlevede hos os, har det ihvertilfald rigtig godt - og Nala,
deres mor, passer rigtig godt på dem.
Men sjovt nok var det en af de mindste den ene af dem.

9 killinger er godt nok også en stor mundfuld for en "førstegangs-mor".

Nala virkede ihvertilfald lidt mere "rolig" efter hun kun havde 2 tilbage.
Dog mere opmærksom, da hun selvfølgelig også kunne mærke at der var sket
noget...

Mvh Jane

http://www.125.dk/cats

Fra : Ida

Dato : 31-03-04 14:45

Snipper lige det hele

Tak til jer alle - det er rart med et lille trøste ord *s*

Der er masser af liv og ballade i de killinger jeg har tilbage og mødrene
har slået sig sammen i den nyindkøbte hvalpegård - den er godt nok en smule
mindre iøjnefaldende end jeg havde regnet med og en del større, for jeg
skulle naturligvis have den største, der er 90cm høj, for killingerne skulle
ikke kunne klatre over. Det kan de heller ikke..faktisk er der sat
springpunkter op til mødrene, så de kan komme ud og ind *G*
Den lille Tasmania har det ægte tortietemperament og kan sagtens klare sig
mod de større killinger - hun hapser de bedste spisepladser og giver den
rigtig gas, som forkælet lillesøster

Jeg ser fremad, så godt jeg nu kan *s*

Ida

--

www.corkycoon.dk
Nu med killinger

Fra : goofy

Dato : 01-04-04 17:13

Hej JAne
"> Ja - jeg kan kun føle med dig, da jeg jo selv havde en NOGET
lignende
> oplevelse...

Har du fået afklaret hvad der var årsagen hos dig?

Er meget interesseret i at høre det

Steen