Et spørgsmål om ømhed (i tandkødet altså)
Fra : Ukendt

Dato : 28-03-04 21:59

Min gamle kat fik for nylig fjernet en af de store tænder i overmunden,
fordi den var knækket. Den var så på antirobe i 10 dage & idag fik jeg taget
mig sammen & åbnet munden på den. Der hvor tanden sad er pænt & nydeligt,
måske en anelse rosenfarvet, men generelt er det blevet rigtigt pænt. Jeg
havde frygtet at se noget betændt kød eller lignende. Problemet er at jeg
nogen gange ser katten sidde & miave, for derefter at slikke sig kort om
munden & så rykker det lige i overlæben af tegn på ømhed. Det gør den så
nogle gange, indtil jeg f.eks. kæler lidt med den, så holder den op. Mit
spørgsmål er så: Hvor længe "plejer" en kat at være øm i forbindelse med
sådan noget? Jeg bli'r bon'et for fuld drøn, hver gang jeg er til dyrlægen
med den & har ærlig talt andet at bruge mine surt tjente penge på. Forstå
mig ret, hvis den fejler noget skal den selvfølgelig derop, men dyrlægen er
jo iskold mht. regning, selv hvis den ikke fejler noget.
Nogen der kan hjælpe?

Thomas

Fra : zasha

Dato : 28-03-04 22:24

<klip>Thomas> skrev i en meddelelse
>Jeg bli'r bon'et for fuld drøn, hver gang jeg er til dyrlægen med den
</klip>

Hej Thomas :)
Jeg kan ikke svare på dit spørgsmål mht. ømhed, men jeg synes altså bare du
skulle finde en anden dyrlæge. Der findes dyrlæger, der er mere "fleksible"
end andre...
Hvis du nu fortæller hvor du bor, så kan de være nogen kan anbefale en knapt
så "prisbevidst" dyrlæge i din nærhed...

Bare et forslag og god bedring med din "missetand" *GGGG* [det MÅTTE skrives
mens jeg sidder og nynner med på Kaj og Andreas herlige børnesang om at
bakke snagvendt]

Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi

http://hei.homepage.dk
og
http://www.onlinesalg.dk/default.asp?Firmaid=3636

Fra : Ukendt

Dato : 28-03-04 23:54

> [...]
knapt
> så "prisbevidst" dyrlæge i din nærhed...

Jeg bor i det vidunderlige Nordvest kvarter i København.. Men lader som om
jeg bor i Brønshøj, hvis nogen spø'r..
Bortset fra det, så er jeg mægtig glad for min dyrlæge, forstået på den måde
at de er virkelig gode til at ha' med dyr at gøre der. Problemet er bare som
sagt, at de også ta'r sig godt betalt for at være gode.

Thomas