Mobilklinikken/Roskilde
Fra : Maria Hansen

Dato : 28-03-04 13:09

Hej

Er der nogen der kan hjælpe mig. Jeg har set i en anden tråd, at der er
nogen der snakker om en "mobil dyrlæge" i nærheden af Roskilde.

Er der nogen der tlf eller en eventuel hjemmside

På forhånd tak

Med venlig hilsen
Maria Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Denise

Dato : 28-03-04 15:15

Maria Hansen wrote:
> [...]
> er nogen der snakker om en "mobil dyrlæge" i nærheden af Roskilde.
>
> Er der nogen der tlf eller en eventuel hjemmside

Hej
Jeg ved ikke om hun har nogen hjemmeside, men du har navn og adresse fra
hendes artikel her
http://users.cybercity.dk/~dko8429/8uger.htm
Hun er jo ikke fra nærheden af Roskilde men kører vist over det meste af
Sjælland (eller gjorde engang).

--
Hilsen Denise

Fra : PiaR

Dato : 28-03-04 21:08

> Hun er jo ikke fra nærheden af Roskilde men kører vist over det meste af
> Sjælland (eller gjorde engang).

20 km fra Roskilde centrum er vel stadig lidt i nærheden?

mvh PiaR

Fra : Lise og Søren Hansen

Dato : 28-03-04 18:24

Mobilklinikken v/Anna Cramer 46405335/20105335

Jeg har kun positive ord til overs for Anna. Man kan virkelig mærke at hun
holder af dyr, og hun er den eneste dyrlæge jeg har haft der snakker lige så
fjoget til min elskede kat som jeg!

VH Lise

Fra : Kate

Dato : 28-03-04 23:06

"Lise og Søren Hansen" <lshansen_@privat.dk> wrote in

> Jeg har kun positive ord til overs for Anna.

Nemlig. Eneste grund til jeg opgav at bruge hende var at Sofie og
Oliwer gik fuldstændigt ud af deres gode skind når hun kom. Sofie blev
ganske enkelt skrækslagen og sidste gang Anna var her var Sofe 3 dage
om at blive sig selv igen, det ville jeg ikke byde hende. Oliwer var i
forvejen en noget besværlig kat, han var meget bange for fremmede og
blev gangske aggresiv når han var bange, hvilket gjorde han umulig at
undersøge inden vaccination. Når han kom hen til dyrlægen tog han det
anderledes "pænt". Kun Johan, som er venligheden selv, lod sig roligt
undersøge og vaccinere og ville da vidst også gerne nusse med Anna.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.