Dyrlæge - Roskilde
Fra : Roskilde

Dato : 26-03-04 18:25

Vi har en super dejlig hun kat vi skal have stereliseret.... I den
sammenhæng ville jeg spørger om der er nogle ting vi skal være opmærksomme
på? Og samtidig om der er nogen der kan anbefale et godt sted? Vil gerne
køre lidt for det da Katten fortjener det bedste ;)) Men meget gerne i
nærheden af roskilde...

På forhånd mange tak :))

Fra : Kasper Jørgensen

Dato : 26-03-04 18:51

Hejsa,

Jeg kan helt klart anbefale Himmelev dyreklinik. Den bruger vi altid og den
er super god.
Vi har lige fået sterilliseret en kat deroppe og der var ingen problemer
eller komplikationer. Vi var helt trygge ved at bruge den.

Hilsen
Tine

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 26-03-04 19:07

Kasper Jørgensen wrote:
> [...]
> Vi har lige fået sterilliseret en kat deroppe og der var ingen
> problemer eller komplikationer. Vi var helt trygge ved at bruge den.

jeg vil gerne tilslutte mig Himmelev.... jeg var deroppe i forbindelse med
min hunkats hudproblemer og fik en fantastisk behandling, for ikke at tale
om dne meget grundige forklaring jeg fik både om prislejer og mulige
resultater......
--
Knus, Sabina
"Whether you like it or not, you're in the middle of a war that has

Fra : Anja

Dato : 27-03-04 17:42

Da jeg boede i Roskilde, var jeg meget glad for Dyrekliniken Viking. De var
i øvrigt billigere end alle andre da jeg skulle have min hunkat
steriliseret. Jeg mener kun de tog 800 kr.

Anja

Fra : Lise og Søren Hansen

Dato : 27-03-04 19:29

Vi bruger normalt Mobilklinikken til mindre ting f.eks. vaccinationer. Det
er genialt at dyrlægen kommer på hjemmebesøg! Ellers har vi gode erfaringer
med Roskilde Dyreklinik på Sønderlundsvej.

VH Lise

Fra : Camilla Baird

Dato : 25-05-04 21:27

> "Roskilde" <ghost_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse